146788775       spzaczarnie@wp.pl

Strona główna     |      Dyrekcja     |     Uczniowie     |     Rodzice      |     Dokumentacja      |     Aktualności     |     Kontakt

17 października 2019 r.

Pierwszy jesienny rajd pieszy Koła Miłośników Wędrówek Pieszych „Złoty Bug”

Pozostałe aktualności:

Gminny Dzień Edukacji Narodowej

Ciasteczkowe znaki drogowe
          Szkolne Dni Kropki

17 października najodważniejsi i najbardziej wyrwali uczniowie klas VII i VIII wybrali się wraz z opiekunami na dwudniowy rajd pieszy. Naszą przygodę rozpoczęliśmy z samego ranka na dworcu PKP. Po dwugodzinnej podróży wysiedliśmy w Łomnicy Zdroju, skąd  zaopatrzeni w plecaki, śpiwory, prowiant wyruszyliśmy na dalszą wyprawę. Kilometr za kilometrem wędrowaliśmy przez malowniczy teren Beskidów Sądeckich. Po kilku godzinach męczącej wędrówki, która dzięki niesamowitym widokom i pięknej pogodzie, przebiegła nam wyjątkowo szybko, dotarliśmy do Hali Łabowskiej, gdzie rozlokowaliśmy się w schronisku.

Wieczorem wspólnie zapaliliśmy ognisko i delektowaliśmy się pięknem otaczającej nas przyrody. Nocowanie w schronisku to niełatwa sprawa, jednak brak wygód, takich jak kąpiel pod prysznicem (susza dała się mocno we znaki na tamtym terenie) czy brak prądu nie popsuły nastroju uczestnikom rajdu. Następnego dnia po śniadaniu udaliśmy się w dalszą drogę. Tym razem ruszyliśmy przez Halę Pisaną do Schroniska Cyrle, a stamtąd do Rytra. Po drodze (przeszliśmy ok. 30 km) zwiedziliśmy ruiny zamku w Rytrze. Zmęczeni, ale zadowoleni do Tarnowa dotarliśmy w godzinach wieczornych.

GALERIA 1

Cyfrowa szkoła

Wspomaganie szkół

Szkoła promująca zdrowie

© Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zaczarniu. Website designed by Małgorzata Stolarz